کسب درآمد200 هزار تومان در 10 دقیقه

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. سایت فوق با کامل ترین و بروزترین طرح های توجیهی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است، امیداست رضایت کامل شما تبلیغ ما باشد.

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ 22 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

 

شرح کسب و کار

تهيه گوشت شترمرغ که باعث مي شود مردم از همه نوع گوشت از جمله گوشت ماهي که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و... که استفاده مي کنند ولي به دليل اينکه بعضي از مردم به علت گراني و يا نبود امکانات نمي توانند استفاده کنند و استفاده از آن امکان پذير نيست يا به دليل نبودن و يا گران بودن، ولي کنسرو شترمرغ اين امکان را مي دهد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند هم با قيمت ارزان و هم به سادگي به آن دست يابند هم از خاصيت هايي که دارد بتوانند استفاده کنند و هدف از اين طرح اين است که مردم بتوانند از گوشت هايي که بدنشان به ويتامين ها و پروتئين هايش نياز دارد استفاده کنند و به سادگي به آن دست يابد.

الف) چشم انداز: ما مي خواهيم عرضه کننده گوشت شترمرغ به بازار شويم و از اين طريق همه بتوانند استفاده کنند با قيمت مناسب و دسترسي آسان

مأموريت: اين است که مشتريان بتوانند از اين کنسرو را با قيمت کم خوشمزه و آسان و کاملاً سالم و بهداشتي بهره مند شود.

ب) بازار هدف و مشتريان بالقوه

مشتريان چه کساني هستند؟ مشتريان تمام افراد جامعه هستند که مي خواهند از اين محصول استفاده کنند.

چرا در يک بازار رقابت محصول شما را مي خرند؟ چون محصول در بازار نيست و هم سالم بهداشتي قيمت مناسب و هم محصوليست که مشتريان شايد نتوانند آن را به راحتي پيدا کنند.

ويژگي منحصر به فرد محصول شما چيست؟ اينکه براي اولين بار در بازارست و مردم ميل دارند که چنين محصولي را استفاده کنند اما به دليل گران بودن و يا عدم دسترسي نتوانسته اند آن را تهيه کنند ولي الان با قيمت مناسب و دسترسي آسان به دست مي آورند.

رقبا: رقبا کساني هستند که از آمدن اين محصول به بازار سعي مي کنند محصول را بد نشان دهند و يا محصول خود را بيشتر در بازار توسعه دهند تا محصول آنها در نظر مردم بيشتر شود و فروش محصول خود را در بازار افزايش دهند و اين محصول روند رشد بسيار خوب و رشد آن در بازار بسيار زياد است چون يک محصول منحصر به فرد است و جز يکي از محصولاتي است که مردم تا حالا از آن استفاده نکرده اند.

ج) برنامه ها:

اهداف

شخص مورد نظر

زمان رسيدن به هدف

مکان

هزينه

توضيحات

1- تأسيس کارخانه کنسروسازي

مدير اجرايي

6 ماه بعد از تأسيس شرکت

خراسان رضوي

300 ميليون

تأمين هزينه ها با استفاده از وام هاي بانکي و سرمايه هاي سهامداران

2- توزيع محصولات در سطح استانهاي خراسان

مدير بخش بازاريابي و تبليغات

1 سال بعد از تأسيس شرکت

استانهاي کشور

100 ميليون

افتتاح سايت اينترنتي تبليغ شبکه ي تلويزيوني استان و روزنامه ها

3- توزيع در سطح کشور

بازاريابي و تبليغات

3 سال بعد از تأسيس

سطح کشور

200 ميليون

تبليغ در سطح کشور به وسيله ي تلويزيون و روزنامه ها و قرعه کشي جوايز مختلف براي جلب مشتري

4- تأسيس شعبه ي 2 کارخانه

مدير اجرايي

5 سال بعد از تأسيس شرکت

غرب کشور

300 ميليون

افزايش توليد و کاهش هزينه هاي حمل و نقل

5- صادر کردن محصولات به کشورهاي همسايه

مدير بخش بازاريابي و تبليغات

7 سال بعد از تأسيس شرکت

کشورهاي همسايه

200 ميليون

تبليغ در رسانه هاي گروهي کشورهاي همسايه و بهبود کيفيت

قيمت گذاري

استراتژي خود را جهت تعيين قيمت نهايي محصولات بيان نمايد به هزينه هاي عده اي که توليد محصول شما را تحت تأثير قرار مي دهد

قيمت گذاري يک کالا و يا خدمت تابعي است از:

نيروي کار مستقيم: تعداد کارگران، هزينه هاي مالي، هزينه هاي تهيه ماشين آلات و تجهيزات

مواد اوليه: 1- گوشت شترمرغ 200 گرم( 2600 تومان. قيمت هر قوطي= 50 تومان- مواد افزودني= 100 تومان

سربار و يا هزينه هاي غيرمستقيم توليد: هزينه هاي متفرقه مثل حقوق کارمندان و کارگران، حمل و نقل= 200

قيمت تمام شده= 2950 تومان+ 10٪ سود که مي شود 295= قيمت کلي فروش 3245 تومان

قيتمي که کالا دست مشتري مي رسد 3245 + 20٪ سود= 3894 = {649}

محاسبه قيمت تمام شده و قيمت گذاري خرده فروشي

- موضع گيري رقابتي= در صورت پيداشدن رقيب سود کارخانه به 7 درصد کاهش پيدا خواهد کرد و براي کاهش قيمت و افزايش کيفيت کالا هزينه خواهد شد و پس از جذب مشتري بيشتر قيمت و ميزان سود به همان حالت اول برمي گردد و چنانچه رقيبي از نظر قيمت و کيفيت وجود نداشت سود شرکت تا 13 درصد افزايش خواهد يافت که از قيمت نهايي تامين خواهد شد و بخشي از آن براي افزايش بازدهي به حقوق و مزاياي کارمندان و کارگران افزوده مي شود و در صورت صادر شدن محصولات به نقاط ديگر هزينه ي حمل و نقل به قيمت تمام شده افزوده مي شود.

قيمت گذاري کمتر از رقبا= در صورتي که کمتر از رقبا قيمت گذاري شود اگر محصول از نظر کيفيت خوب باشد مشتري زياد مي شود و در اين حالت قيمت کمتر از رقبا 10٪ خواهد بود.

قيمت گذاري بالاتر از رقبا= 5٪ بالاتر از رقبا خواهد بود. براي محصولات با کيفيت مي توان چند قيمت گذاشت.

آيا بازار هدف شما نسبت به قيمت حساس است؟ بله

ارزش مورد نظر مشتريان شما چيست آن قيمت نشان دهنده ي ارزش درک شده محصول شماست؟ بله

ما اين محصول را به مشتري ساخته ايم تا او *** استفاده کند و از آن خوشش بيايد و دوباره سراغ اين محصول بيايد پس در اين جا ارزش مشتري خيلي زياد است چون اين محصول مال مشتري ست و هدف ما جلب نظر مشتري است.

آيا شما مبناي ** براي تحقيقات خود در فروش مداوم، خرده فروشي، توزيع، حجم فروش دارد.

وقتي يک کارخانه يا يک محصول جديد ساخته مي شود هدف از آن فروش و عرضه آن است و بايد نقطه مشخصي براي فروش مداوم و خرده فروشي و حتي توزيع داشته باشيم اگر محصول در تمام دوره هاي سال ساخته شود فروش مداوم داريم خرده فروشي هم يکي از روشهاي فروش و توزيع کالاست

توزيع و حجم فروش هم بايد مشخص باشد.

ما مي خواهيم در هنگام شروع کار محصول خود را به بازارها و فروشگاه هاي کوچک بفرستيم و بعد قيمت آن و فروش آن را زياد کنيم ما در بدو کار به دنبال افزايش قيمت يا کل قيمت تمام شده *** پس قيمت در بدو کار اهميت ندارد مهم جلب نظر مشتري و اينکه مشتري و مصرف کننده چقدر از اين محصول خوشش مي آيد از آن استفاده مي کند. پس هدف جلب مشتري است.

شرح منابع انساني


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,700 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file181_1483174_7765.zip43k